طراحی و ساخت عروسک‌های تبلیغاتی

Untitled-1024x692

اتاق فکر

باتوجه به سفارش برند محترم کوپا بنا شد تا با استفاده از یکی از محصولات استراتژیک این شرکت یک تن پوش مناسب برای نمایش دربیست و دومین نمایشگاه بین المللی شیرین و شکلات طراحی و تولید شود.

طراحی

با توجه نتایج اتاق فکر بنا شد تا با استفاده از ترکیب شخصیت‌های کارتونی و محصولات برند محترم کوپا عروسک‌ها و تن پوش ها طراحی شوند.

چاپ

در این قسمت نقشه و طراحی‌های اولیه چاپ و مورد بررسی قرار گرفتند.

اجرا و تولید

بعد از نهایی شدن طرح به مدت یکماه زمان صرف تولید و آماده سازی عروسک‌ها و تن‌پوش‌ها شد، ویژگی منحصر به فردی که در طراحی ها و تولید این نوع تن‌پوش‌ها رعایت شدن ویژگی خطای دید در نقطه‌ی قرار گیری عروسک گردان بود که این امر به جذابیت بیشتر شخصیت‌ها و عروسک‌ها منجر شد.
ارتفاع عروسک ها:
ارتفاع شخصیت کارتونی مینیون:

طراحی و ساخت عروسک‌های تبلیغاتی گوریلا مارکتینگ و استفاده از حجم‌ و ماکت‌های تبلیغاتی در نمایشگاه‌های مختلف می‌تواند یکی از تاثیر گذارترین روش‌های تبلیغاتی باشد. از این رو آژانس تبلیغاتی اوژن تمام امکانات خود را برای رفع نیاز و دستیابی مشتریان خود به اهداف مارکتینگشان بکار می‌گیرد تا با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان این اهداف احقاق پذیرند. یکی از این خدمات طراحی و تولید عروسک و تن‌پوش‌های تبلیغاتی است که با بهترین کیفیت مواد اولیه با چاشنی خلاقیت برای برندهای مواد غذایی در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات 1402 طراحی و تولید شدند.