طراحی و تولید حجم و ماکت‌های تبلیغاتی

تعدادی از نمونه حجم ها و ماکت‌های ساخته شده

اتاق فکر

باتوجه به سفارش برند محترم و با استفاده از یکی از محصولات استراتژیک این شرکت یک حجم و ماکت تبلیغاتی مناسب برای نمایش دربیست و دومین نمایشگاه شیرین و شکلات طراحی و تولید شد.

طراحی و تولید

در این قسمت نقشه و طراحی‌های اولیه چاپ و مورد بررسی قرار گرفتند.

با توجه نتایج اتاق فکر و نیاز سنجی مشتری بنا شد تا کالاهای زیر بصورت چندین برابر بزرگتر ساخته شود.

چالش‌های اجرا و تولید

بعد از نهایی شدن طرح به مدت یکماه زمان صرف تولید و آماده سازی ماکت تبلیغاتی شد، ویژگی منحصر به فردی که در طراحی ها و تولید این نوع ماکت‌ها رعایت شدن ویژگی اندازه و نوع رنگ و تکنولوژی ساخت این حجم‌ها بوده است. 

طراحی ساخت و تولید ماکت های تبلیغاتی در اندازه های حجیم، با کیفتی بسیار بالا در شرکت اوژن هنر نماد… ساخت ماکت برای شرکت پاک ، ساخت ماکت برای شرکت سی سام ، ساخت ماکت ایستگاه اتوبوس برای صنایع غذایی سه نان، ساخت ماکت برای صنایع غذایی درنا، ساخت ماکت برای صنایع غذایی جمانه و….
مدت زمان ساخت حجم تبلیغاتی متفاوت است و بسته به ابعاد حجم مورد نظر می تواند متغیر باشد . ما در شرکت اوژن هنر نماد علاوه بر ساخت ماکت و حجم تبلیغاتی فعالیت هایی نظیر ساخت تیزر و ساخت بیلبورد و کمپین های تبلیغاتی هم انجام می دهیم .
شرکت تبلیغاتی اوژن علاوه بر موارد فوق به تولید پادکست هم پرداخته است که سایت های رادیوکامرس و ویکی پز نمونه های آن هستند.